zaterdag, september 12, 2009

Fotobewerking

Alsof ik nog niet genoeg te doen heb... ik heb me ingeschreven voor een online cursus fotobewerking op 2peas (klik op het plaatje).
Mijn voorhistorische versie van Photoshop heb ik onlangs vervangen door Photoshop Elements 7. Nu leer ik meteen alle kneepjes van dit programma.
Als huiswerk heb ik een paar oude foto's uitgekozen. Hieronder kan je de "voor en na" versies zien. Leuk om te doen!

I signed up for an online beginners photo editing class on 2peas (click picture above).
Recently I replaced my old Photoshop by Photoshop Elements 7. A great way to learn everything about the program too. Below are some "before and after" pictures, my homework. Fun!!





PSE class

5 opmerkingen:

  1. Prachtig wat toch allemaal kan, met die fotobewerkingsprogramma's!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. A+ for you...enjoyed seeing the before and after pictures.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. The subtle changes make a big difference. Thank you for sharing these before/after photos.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. mmm interesting...I think I have to take a class too ;)

    BeantwoordenVerwijderen