woensdag, september 08, 2010

Herfst in het park




5 opmerkingen:

  1. Wat super scherp op de foto gezet zeg!! ooh geweldig mooi! Herfst is toch echt wel genieten vind ik hoor!!
    Fijne dag
    Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige foto's weer Godelieve! De natuur gaat ons nu ook weer zulke mooie foto objecten geven. Nu duimen dat het droog wordt en ik ook naar buiten kan met de camera :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Alle vier weer even mooi! Om die mooie onderkanten goed in beeld te krijgen moet je toch redelijk door de knieën denk ik :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het wordt echt herfst, prachtige foto's van de paddestoelen!
    Met een beetje zon ga ik er ook weer op uit in het bos.
    Groetjes van Yvon

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige foto's. Hopelijk komt hier in de omgeving ook snel de herfstzon! Dan kan ik ook op pad voor de paddestoelenfoto's.

    BeantwoordenVerwijderen