zondag, januari 11, 2009

Inspiratie uit de tuin - Inspiration from the garden

Af en toe doe ik mee aan de uitdagingen die door stempelfanaten bedacht worden.  Moo kaartjes hebben een leuk formaat: 2,8 x 7cm.  Deze week was het thema "winter-frost" en ik liet me inspireren door deze eik in onze tuin.  
I like to participate in stamping challenges.  Moo cards are my favorites, I like their seize (2,8 x 7cm).  This week's theme was "Winter-Frost".  Inspiration came from this Oak tree in our garden.

Soms gebruik ik tuinfoto's op mijn kaartjes, zoals deze op mijn stempelblog.
Sometimes I use my garden pictures on my cards, as you can see here on my stamping blog.

3 opmerkingen:

  1. beautiful
    greetings from Poland

    BeantwoordenVerwijderen
  2. These are so beautiful! I really like that you posted the photo together with your art!

    Hanne

    BeantwoordenVerwijderen