dinsdag, juni 21, 2011

Hartjes, stipjes en bloesems

Anneke leende me één van haar mooie foto's om met textures aan de slag te gaan.
De gebruikte textures zijn van Kim Klassen, de masks van Shadowhouse Creations.
Anneke's versie kan je hier op haar blog zien.

Anneke gave me one of her wonderful photos to play with in Photoshop Elements.
I used textures from Kim Klassen and masks from Shadowhouse Creations. 
Check out Anneke's texture work on her blog here.


Bedankt voor de mooie foto en de uitdaging Anneke!!  Heel leuk om te doen!!
Thanks for the gorgeous photo and the fun challenge Anneke!!  

4 opmerkingen:

  1. Ik bestudeer je laagjespalet met nog meer aandacht dan anders :) Heel mooi dat crackle effect op de achtergrond! Leuk ook, die tekst tussen accolades! Super om te zien hoe je daar iets heel moois van maakte, van mijn foto! Dankjewel!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. O, Godelieve, deze foto vind ik ook heel mooi geworden!
    Leuke uitdaging zo (-:
    groetjes, Judith

    BeantwoordenVerwijderen